На офіційному веб-сайті Чернівецької міської ради відсутні акти про розпорядження комунальним майном

Як показало дослідження, проведене ГО ІПЦ “Наше право”, на офіційному веб-сайті Чернівецької міської ради не оприлюднено акти про розпорядження комунальним майном, надання його у власність або оренду громадянам, підприємцям, надання грошової допомоги громадянам, затвердження звіту про виконання міського бюджету, перерозподіл субвенції з державного бюджету тощо.

Якщо точніше, то після набрання чинності ЗУ “Про доступ до публічної інформації” на веб-сайті відсутні 57 рішень сесій Чернівецької міської ради.

Щодо рішень виконавчого комітету міської ради, то відсутніми є 177 рішень, прийнятих в 2011 році, та 127 рішень, прийнятих в першому півріччі 2012 року.

Розпорядження міського голови, що видані до 2010 року взагалі не опубліковані на сайті, за 2010 рік відсутніми є 255 розпоряджень, за 2011 рік – 251 розпорядження, а за 2012 – 138 розпоряджень.

Тобто, з травня 2011 року міська рада все таки почала розміщувати більшу кількість актів, аніж до того часу. Однак велика їх частина відсутня на веб-сайті в повному обсязі, навіть без зазначення назв документів.

Завдяки поданому запиту на інформацію, ГО ІПЦ “Наше право” отримала перелік рішень Чернівецької міської ради, що не оприлюднені на її офіційному веб-сайті.

Крім цього, вдалось отримати певні акти в повному обсязі: “Про створення робочої групи з брендування міста Чернівці”, “Про виділення коштів з цільового фонду соціально-економічного розвитку міста”, “Про передачу земельних ділянок безоплатно у власність членам садівничих товариств для ведення садівництва”, “Про затвердження плану заходів із впровадження програмно-цільового методу складання та виконання міського бюджету”, “Про порядок використання легкового автомобіля марки Toyota Land Cruiser Prado”.

Щодо інших Чернівецька міська рада зазначила: “не оприлюднені на офіційному веб-сайті Чернівецької міської ради рішення, які не підлягають оприлюдненню, як такі, що містять інформацію з обмеженим доступом”.

Звичайно, такі дії міської ради суперечать вимогам ЗУ “Про доступ до публічної інформації”, зокрема п.2 ч.1 ст.15, яка встановлює обов'язок розпорядника інформації оприлюднювати нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню. А також ч.5 ст.6 цього Закону – “не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно”.

При цьому, розпорядник інформації в кожному випадку віднесення інформації до інформації з обмеженим доступом повинен застосовувати трискладовий тест.

 

Дані зібрані за результатами дослідження ГО ІПЦ “Наше право”, проведеного в процесі виконання проекту “Реалізація права на доступ до інформації” за підтримки МФ “Відродження”.

Прес-служба ГО ІПЦ “Наше право”

Коментарі:

Створено і підтримується ІПЦ НАШЕ ПРАВО.
(c) 2006 - 2017 р.

bigmir)net TOP 100